در حال بارگذاری فایل ...
جستجو کنید...

پوسته سپر کوییک
به سبد خرید افزوده شد!
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
پوسته سپر کوییک
سپر کامل کوییک ( بدون چراغ پرژکتور)
به سبد خرید افزوده شد!
۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
سپر کامل کوییک ( بدون چراغ پرژکتور)
کاپوت رنگ فابریک شاهین
به سبد خرید افزوده شد!
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کاپوت رنگ فابریک شاهین
،کاپوت رنگ فابریک شاهین درب رنگ فابریک کوییک کاپوت خام کوییک اصلی شرکتی سایپا یدک بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، گلگیر کوییک ، بدنه رنگ فابریک ساینا ،اطاق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندار ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند محصولات متفرقه وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

درب رنگ فابریک کوییک
به سبد خرید افزوده شد!
۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
درب رنگ فابریک کوییک
درب رنگ فابریک کوییک کاپوت خام کوییک اصلی شرکتی سایپا یدک بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، گلگیر کوییک ، بدنه رنگ فابریک ساینا ،اطاق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندار ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند محصولات متفرقه وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

درب فابریک صندوق عقب کوییک
به سبد خرید افزوده شد!
۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
درب فابریک صندوق عقب کوییک
کاپوت خام کوییک اصلی شرکتی سایپا یدک بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، گلگیر کوییک ، بدنه رنگ فابریک ساینا ،اطاق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندار ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند محصولات متفرقه وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

کاپوت رنگ فابریک پراید رنگ سفید
به سبد خرید افزوده شد!
۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کاپوت رنگ فابریک پراید رنگ سفید
کاپوت رنگ فابریک پرایداصلی شرکتی سایپا یدک بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، گلگیر کوییک ، بدنه رنگ فابریک ساینا ،اطاق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندار ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند محصولات متفرقه وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

چراغ جلو کوییک (موتور دار ) قیمت تکی
به سبد خرید افزوده شد!
۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان
چراغ جلو کوییک (موتور دار ) قیمت تکی

چراغ جلو کوییک شرکت فناوران



مراحل تولید

مقدمه:


در این شرکت بیش از ۲۰۰ نفر نیروی انسانی زبده در سطوح مختلف فعالیت نموده و تلاش می نمایند تا با بهترین کیفیت، محصولات را تولید و در اختیار مشتریان قرار دهند.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۰۶_۱۵-۳۳-۳۷

photo_۲۰۱۹-۰۳-۰۶_۱۱-۵۳-۳۴


معرفی واحدها:


واحد قالب و ابزار:

واحد قالب و ابزار شرکت فن آوران طراح و سازنده قالب های تزریق پلاستیک، دایکاست و فلزی و فیکسچرهای کنترلی منطبق با استانداردهای صنعت خودرو از تکنولوژی cadcam و نرم افزارهای تخصصی solidworks,catia و همچنین از تجهیزات مرتبط از قبیل دستگاه های CNC highSpeed در جهت طراحی و ساخت بهره مند می باشد.

cnc

cnc۲

واحد مونتاژ:

نظر به اینکه رضایت مشتریان یکی از اهداف بلند مدت شرکت می باشد و جهت افزایش کیفیت محصولات، اقدام به تجهیز خطوط مونتاژ با بهترین تجهیزات مرتبط اعم از سیستم رباتیک (جهت اطمینان از عملکرد آببندی چراغ)، کنترل کلیه محصولات با تجهیزات تست نورسنجی و عملکردی نموده و از پرسنل مجرب در ایستگاه های مختلف بهره مند می باشد.

machineee

واحد آزمایشگاه:

بر اساس یک تفکر راهبردی در صنعت چراغ خودرو و با استناد به استانداردهای بین المللی نظیر: PSA,KES,ECE و JIS ، آزمایشگاه شرکت تجهیز گردیده و مرجعی برای آزمونهای شیمیایی، مکانیکی و کنترل ابعادی و عملکردی و نورسنجی می باشد.

azmayesh۵۵


تکنولوژی های بروز :

 

با توجه به اهمیت نور چراغ خودرو این شرکت به جهت پوشش متالایزینگ قطعات، اقدام به تجهیز کردن پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه متالایزینگ از معتبر ترین شرکت های اروپا و آمریکایی نموده است.

چراغ جلو کوییک اصلی شرکتی(بدون موتور)
به سبد خرید افزوده شد!
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان
چراغ جلو کوییک اصلی شرکتی(بدون موتور)


چراغ جلو کوییک اصلی شرکت کروز میباشد شرکت کروز برترین و با کیفیت ترین قطعه ساز داخل شرکت میباشد

گلگیر جلو کوییک (اصلی سایپا یدک )
به سبد خرید افزوده شد!
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
گلگیر جلو کوییک (اصلی سایپا یدک )
گلگیر کوییک اصلی سایپا یدک دارای رنگ استر EDمحصول اصلی سایپا یدک ، دارای مقاومت بالا نصب به محصولات شرکتهای متفرقه ، دارای الیاژ مقاوم تر و مستحکم تر نصب به محصول شرکت متفرقه ، استر الکترولیزه شده ED که شرکتهای متفرقه توان و تجهیزات تولید ان را ندارند ، این محصول بخاطر رنگ ED استر توان جذب رنگ را بصورت الکترولیز ه دارا میباشد که پس از رنگ امیزی باعث پایداری و چسبندگی بهتر میشود محصولات شرکتهای متفرقه دارای کیفیتی کمتر و قیمت پایین تری میباشند

محصولات مشابه

درب خام کوییک ( اصلی شرکتی سایپا یدک )

به سبد خرید افزوده شد!


۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

درب خام کوییک ( اصلی شرکتی سایپا یدک )

کاپوت رنگ فابریک کوییک رو اطاقی فابریک کارخانه

به سبد خرید افزوده شد!


۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کاپوت رنگ فابریک کوییک رو اطاقی فابریک کارخانه

کاپوت رنگ فابریک کارخانه باز شده از روی اطاق فابریک کارخانه میباشد با توجه به کد رنگ ارسالی خریدار ارسال خواهد شد نظر به اینکه احتمال اسیب در حمل و نقل وجود دارد امکان مرجوعی وجود ندارد لطفا در ارسال کد رنگ دقت کنید

کاپوت خام کوییک اصلی شرکتی سایپا یدک بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، گلگیر کوییک ، بدنه رنگ فابریک ساینا ،اطاق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندار ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند محصولات متفرقه وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

کاپوت شاهین (اصلی شرکتی سایپا یدک)

به سبد خرید افزوده شد!


۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کاپوت شاهین (اصلی شرکتی سایپا یدک)

بدنه شاهین ، کاپوت خام شاهین اصلی سایپا یدک بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندار ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند محصولات متفرقه وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)

به سبد خرید افزوده شد!


۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)

بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، گلگیر کوییک ، بدنه رنگ فابریک ساینا ،اطاق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

کاپوت کوییک (اصلی سایپا یدک)

به سبد خرید افزوده شد!


۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

کاپوت کوییک (اصلی سایپا یدک)

کاپوت خام کوییک اصلی شرکتی سایپا یدک بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، گلگیر کوییک ، بدنه رنگ فابریک ساینا ،اطاق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندار ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند محصولات متفرقه وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه








درب خام کوییک ( اصلی شرکتی سایپا یدک )
به سبد خرید افزوده شد!
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
درب خام کوییک ( اصلی شرکتی سایپا یدک )
کاپوت رنگ فابریک کوییک و ساینا رو اطاقی فابریک کارخانه
به سبد خرید افزوده شد!
۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
کاپوت رنگ فابریک کوییک و ساینا رو اطاقی فابریک کارخانه

کاپوت رنگ فابریک کارخانه باز شده از روی اطاق فابریک کارخانه میباشد با توجه به کد رنگ ارسالی خریدار ارسال خواهد شد نظر به اینکه احتمال اسیب در حمل و نقل وجود دارد امکان مرجوعی وجود ندارد لطفا در ارسال کد رنگ دقت کنید

کاپوت خام کوییک اصلی شرکتی سایپا یدک بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، گلگیر کوییک ، بدنه رنگ فابریک ساینا ،اطاق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندار ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند محصولات متفرقه وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

درب صندوق عقب شاهین (اصلی سایپا یدک )
به سبد خرید افزوده شد!
۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان
درب صندوق عقب شاهین (اصلی سایپا یدک )
درب صندوق شاهین اصلی سایپا یدک دارای رنگ استر EDمحصول اصلی سایپا یدک ، دارای مقاومت بالا نصب به محصولات شرکتهای متفرقه ، دارای الیاژ مقاوم تر و مستحکم تر نصب به محصول شرکت متفرقه ، استر الکترولیزه شده ED که شرکتهای متفرقه توان و تجهیزات تولید ان را ندارند ، این محصول بخاطر رنگ ED استر توان جذب رنگ را بصورت الکترولیز ه دارا میباشد که پس از رنگ امیزی باعث پایداری و چسبندگی بهتر میشود محصولات شرکتهای متفرقه دارای کیفیتی کمتر و قیمت پایین تری میباشند
کاپوت شاهین (اصلی شرکتی سایپا یدک)
به سبد خرید افزوده شد!
۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کاپوت شاهین (اصلی شرکتی سایپا یدک)
بدنه شاهین ، کاپوت خام شاهین اصلی سایپا یدک بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندار ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند محصولات متفرقه وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)
به سبد خرید افزوده شد!
۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)
بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، گلگیر کوییک ، بدنه رنگ فابریک ساینا ،اطاق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

کاپوت کوییک و ساینا  (اصلی سایپا یدک)
به سبد خرید افزوده شد!
۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان
کاپوت کوییک و ساینا (اصلی سایپا یدک)
کاپوت خام کوییک اصلی شرکتی سایپا یدک بدنه کوییک رنگ‌فابریک ، درب صندوق کوییک ، گلگیر کوییک ، بدنه رنگ فابریک ساینا ،اطاق کوییک ، بدنه ساینا ، کاپوت ساینا خرید درب صندوق کوییک (اصلی شرکتی سایپا یدک)ارسال سریع به سراسر کشور

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندار ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند محصولات متفرقه وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

با توجه به تعدد تولیدکنندگان متفرقه بدنه خودرو بهتر است هنگام تعویض قطعات بدنه خودرو از قطعات اصلی شرکتی سایپاچی استفاده نمایید که از الیاژ محکم تر و استاندارد ملی ایران برخوردارند و هنگام رنگ امیزی جذب رنگ بهتر و عدم تغییر رنگ در دراز مدت میگردند ، وزن بالاتری از قطعات مشابه واستحکام بالاتری دارند و محصولات متفرقه که قیمت ارزان تر نسبت به بازار دارند وزن پوست پیازی دارند و هنگام تصادف اسیب پذیرترند و بعد از رنگ امیزی دچار اختلاف رنگ میگردند

لذا توصیه میشود هنگام تعویض قطعات بدنه ترجیحا از قطعات رو اطاقی که بصورت فابریک کارخانه میباشد استفاده گردد تا دچار افت قیمت ناشی از تصادف نشوید قطعات رنگ فابریک از استحکام اصلی کارخانه برخوردار بوده و دررنگ امیزی از رنگ اصلی شرکت در ان استفاده میگردد و مورد تایید واحد کنترل کیفییت شرکت تولید کننده میباشد و اکثر دلالان خودرو با توجه به اشفتگی بازار خودرو در ایران پس از خرید خودرو تصادفی از ان استفاده میکنن تا خودرو را بصورت بدون رنگ به مشتری بفروش برسانندمجموعه سایپاچی تامین کننده قطعات خام و فابریک شرکتی از خودروساز میباشد تا این خلا بازار را براورده کند

هنگامی که تصادف میکنید سعی کنید تا از قطعات رنگ فابریک استفاده کنید با توجه به گرانی این قطعات در صورت عدم تمایل قطعه اصلی تهیه کرده و پس از ان توسط نقاش ماهر رنگ امیزی کنید

قطعات رنگ فابریک دارای موم (سیلر کاری شده شرکتی ) میباشند که در قطعات کوره ای دیده نمیشود قطعات کوره ای از رنگهای غیر استاندارد استفاده میشود که در قطعات رنگ فابریک اینطور نیست

شرکتهای رنگ سازی طیف سایپا و پوشش رنگ و هملرات و پی پی جی ایتالیا از تولید کنندگان رنگ برتر شرکت های خودرو ساز داخلی میباشند که با توجه به تحریم صنعت خودرو ی ایران رنگ خودروهای تولید داخل از شرکتهای داخلی تامین میگردد و شرکت های دانش بنیان داخلی وظیفه تولید رنگ با کیفییت برای خودروهای تولید داخل بر عهده گرفته اند و انصافا هم تولیدات مناسبی دارند قطعات خام شرکتی توسط خود شرکت رنگ امیزی ED( یا همان استر الکترود دپوزیشن ) می شوند

استر ED عبارت است از روش رنگ امیزی که در ان از خواص الکتروشیمیایی استفاده میشود در این سیستمدجریان الکتریکی وارد رنگ مخزن پایه اب میشود و ان را به یونهای مثبت و منفی تجزیه میکند بدنه خودرو که دارای بار مخالف میباشد وارد تانک شده و رنگ روی ان رسوب میکند روش غوطه وری یکی از روش های بسیار قدیمی در رنگ امیزی است که از حدود یکصد سال پیش جهت پوشش دادن قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.از ان جهت

شیوه غوطه وری ساده جوابگوی صنعت نبود به مرور شیوه های پیشرفته تر غوطه‌وری متداول شد. شیوه غوطه وری الکتریکی از سال ۱۹۶۰ در صنایع خودروسازی برای ایجاد لایه آستر تمام نقاط بدنه خودرو مورد استفاده قرار گرفت. امروزه شیوه ED بیشتر از سایر شیوه ها در دنیا گسترش یافته و به عنوان یکی از روش های رنگ آمیزی (دوست دار محیط زیست) شناخته شده است.

ما سعی کردیم با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند شناسایی و خرید به شما کمک کرده باشیم ، اما شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و دقیق تر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایپا چی ما در ارتباط باشید‌.ممنون از این که سایت سایپاچی را انتخاب کردید امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتیم مفید باشه

۱
شماره تماس پشتیبانی
سایپاچی
سایپاچی
سرویس اینترنتی و مشاوره خرید قطعات رنگ شده خودرو
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ی
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
د
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
س
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
چ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
پ
۰۸:۰۰ - ۱۴:۰۰
ج
۰۰:۰۰ - ۰۰:۰۰
item
گواهینامه
item
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایپاچی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین